کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738400942 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316503 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تبلت های خوب بازار باقابلیت مکالمه

حتما میدانید که امروز در بازار، اسمارت فون های زیادی با صفحه‌نمایش ۶ اینچ به بالا وجود دارد. بعضی از گجت ها، تنها تبلت بوده و قابلیت مکالمه ندارند و حتی اگر توانایی استفاده از ویژگی‌های ۳G یا LTE را نیز داشته باشند اما از قابلیت‌های ویژه جهت مکالمه پشتیبانی نمی‌کنند. در این میان بعضی از کمپانی‌های تولیدکننده تبلت، محصولاتی را به بازار عرضه کرده‌اند که تمام نیازهای شما جهت مکالمه را به‌مانند یک اسمارت فون در اختیار شما قرار می‌دهد. این تولیدکنندگان دریافتند که برخی از کاربران نیازمند استفاده از تبلتشان به‌عنوان گوشی نیز هستند، پس سعی در برآوردن این نیاز داشتند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ استفاده از این دستگاه‌های غول‌پیکر ۷ تا ۱۱ اینچ به‌عنوان تلفن بیشتر در آسیا متداول است!

البته باید بدانیم که گرفتن یک وسیله ۷ اینچی (یا بزرگ‌تر) در کنار گوش و صحبت با آن اصلا کار راحتی نبوده و البته ظاهر زیبایی نیز ندارد؛ بنابراین، تبلت های دارای قابلیت مکالمه می‌توانند در مواقعی که نیاز به تماس گرفتن پیدا کردید ولی تلفنی در اطرافتان نبود، نیاز شما را به راحتی برطرف کنند. البته برخی از افراد تبلت را به عنوان جایگزین و یا حتی وسیله‌ای در کنار اسمارت فونشان می‌دانند! شاید این افراد هیچ‌گاه به قابلیت مکالمه تبلتشان نیاز پیدا نکند.

اگر به دنبال تبلت های خوب بازار باقابلیت مکالمه می‌گردید، می‌توانیم چند عدد از آن‌ها را به شما نشان دهیم.

البته شایان‌ذکر است، در بازار هم‌اکنون تبلت های زیادی با مارک‌های متفرقه، چینی و یا بی‌کیفیت هستند که دلیلی بر ذکر نام آن در این لیست وجود نداشت.

در نام مدل‌های ذکرشده، سعی شده است تا گزینه‌های بهتر و البته با ارزش خرید بالاتر عنوان شود.

۱- Acer Iconia Tab 7 A1-713HD

این تبلت همان‌طور که از نامش پیداست محصول شرکت Acer است. این مدل که به‌تازگی توسط کمپانی ایسر ارائه شده است مسلما یک مدل سطح بالا نبوده و درواقع این کمپانی سعی در ارائه تبلتی میان رده باقابلیت مکالمه داشته است. ۷۱۳HD مدل به‌روزتر ۷۱۳ است که به‌تازگی و با قیمتی در حدود ۱۳۰ دلار به بازار عرضه‌شده است. از قابلیت‌های این تبلت می‌توان به استفاده از اندروید کیت کت، دوربینی ۵ مگا پیکسلی در عقب و VGA در جلو به همراه یک گیگابایت رم و پردازنده ۴ هسته‌ای مدیا تک اشاره کرد.

این تبلت میان رده را می‌توانید طی این ماه یا ماه آینده در بازارهای داخلی از بازار تهیه کنید.

 Iconia-Tab-7-4

۲- Asus FonePad 7 ME372CG

همان‌طور که میدانید کمپانی ایسوز متخصص ساخت گجت های عجیب و غریب است و دست توانایی در ساخت تبلت های باکیفیت و ارزان‌قیمت دارد. این مدل در اواخر سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شد. پردازنده دو هسته‌ای اینتل، با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز، صفحه‌نمایشی ۷ اینچی با رزولوشن مناسب ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و اندروید جیلی بین از مشخصات این تبلت است. یک دوربین ۵ مگا پیکسلی در عقب و ۱٫۲ مگا پیکسلی در جلو، اسپیکرهای استریو و ۱ گیگابایت رم از دیگر مشخصاتFonePad372 است.

این مدل را می‌توانید با قیمتی زیر ۷۰۰ هزار تومان از بازار خریداری کنید.

 تبلت

۳- HP Slate 7 VoiceTab

کمپانی Hp نیز چند وقتی است که با تولید تبلت وارد بازار شده و خودی نشان می‌دهد. نسل قبلی Slate های HP تبلت هایی شیک بود که با قابلیت مکالمه نیاز مشکل‌پسندان را رفع می‌کرد؛ اما جدیدترین محصول این کمپانی یعنی Slate 7 voiceTab به تازگی جهت آسیا و اروپا معرفی‌شده است. این مدل نیز همانند سری‌های قبل بسیار شیک بوده و از طراحی خاصی بهره می‌برد اما مشخصات آن چنگی به دل نمی‌زند. صفحه‌نمایشی ۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، اندروید ۴٫۲ به همراه دو دوربین ۵ و ۲ مگا پیکسلی به ترتیب در عقب و جلوی تبلت از مشخصات عادی آن است. پردازنده ۴ هسته‌ای Marvell با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز به همراه ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگ حافظه داخلی از دیگر مشخصات این تبلت است.

voiceTab هم‌اکنون باقیمتی در حدود ۲۲۰ دلار وارد بازارهای آسیا شده است که به زودی می‌توانیم شاهد ورود آن به بازارهای داخلی نیز باشیم. برای این تبلت می‌توان رنج قیمتی ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان را در نظر گرفت.

تبلت

۴- Huawei MediaPad M1

یک تبلت باریک، زیبا، خوش‌ساخت و عالی! می‌توان از هوآوی بابت ساخت این تبلت واقعا تشکر کرد. صفحه‌نمایشی ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، اسپیکرهای دوگانه در جلوی تبلت، قابلیت مکالمه در شبکه LTE از مشخصات بارز مدیا پد است. از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به پردازنده ۴ هسته‌ای به همراه یک گیگابایت رم و ۸ گیگ حافظه داخلی، دوربین ۵ مگا پیکسلی در عقب و اندروید ۴٫۲ اشاره کرد.

این تبلت زیبا و خوش‌ساخت را با قیمتی در حدود ۷۵۰ هزار تومان از بازار می‌توان تهیه کرد.

 تبلت

۵- Huawei MediaPad X1

بله بازهم یک تبلت زیبا باقابلیت مکالمه از کمپانی معتبر هوآوی!

این تبلت جدید به عنوانی یکی از سبک‌ترین و باریک‌ترین تبلت­های تولیدشده با مشخصاتی عالی معرفی شد. این تبلت ۷ اینچی با رزولوشن فوق‌العاده ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل با یک طراحی عجیب توانسته است از ۸۰ درصد فضای جلوی دستگاه استفاده مفید کند. این نمونه نیز همانند مدل M1 تماما از آلومینیوم ساخته‌شده است. از ویژگی‌های این تبلت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دو گیگابایت رم، یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی قدرتمند در عقب و ۵ مگا پیکسلی در جلو، ۱۶ گیگابایت فضای داخلی و یک باتری توانای ۵۰۰۰ میلی‌آمپری. این دستگاه با اندروید ۴٫۲ وارد بازار شده و قیمتی در حدود ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دارد.

تبلت

 ۶- Samsung Galaxy Tab 3 7.0

این تبلت از سال گذشته وارد بازار شده و یکی از تبلت های ارزان‌قیمت کمپانی سامسونگ به شمار می‌رود. البته این قیمت ارزان با توجه به ویژگی‌های نه‌چندان دل‌چسب این مدل طبیعی به نظر می‌رسد. صفحه‌نمایشی ۷ اینچی با رزولوشن ۲۰۱۴ در ۶۰۰ پیکسل، پردازنده دو هسته‌ای Snapdragon 400 به همراه ۱٫۵ گیگابایت رم و یک دوربین ۳ مگا پیکسلی از مشخصات آن است. البته گلکسی تب ۳ به‌زودی آپدیت اندروید کیت کت را از سوی سامسونگ دریافت کرده است.

قیمت این مدل در حدود ۵۰۰ تا ۵۸۰ هزار تومان است.

 تبلت

۷- Asus Fonepad 7 2014 FE170 Dual sim

بازهم ایسوز و بازهم یک مدل ارزان‌قیمت با ارزش خرید بالا.

شاید کمی سخت به نظر برسد ولی می‌توانید به‌راحتی با قیمتی در حدود ۴۳۰ هزار تومان یک تبلت ۷ اینچی با پشتیبانی از دو سیم‌کارت و کلی امکانات بخرید!

این تبلت که یکی از جدیدترین تولیدات این کمپانی است دارای صفحه‌نمایشی ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ است که نسبت به قیمتش بد نیست. استفاده از پردازنده دو هسته‌ای اینتل با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز و یک گیگابایت رم به همراه ۸ گیگ فضای داخلی مشکلی برای شما پیش نخواهد آورد.

این تبلت دارای دو دوربین ۲ و ۰٫۳ مگا پیکسلی بوده و با اندروید ۴٫۳ به بازار عرضه‌شده است.

 تبلت
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22067 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/05/21 تعداد مشاهده: 1864
سافت گذر
نظرات بینندگان

Reza 1393/05/21 11:04
Lenovo A3000